dinsdag 26 augustus 2014

Toch nog! M.A.C. Dodgy Girl

NEEEEE schreeuwde ik. Toen de limited edition van Kelly osbourne voor M.A.C. uitverkocht was. Als sinds de producten werden aangekondigd wilde ik Dodgy Girl hebben. Ik zocht overal. Facebook pagina's, marktplaats. Nergens meer te vinden. Tot ik op de instagram van Betty Budget een bericht zag dat Dodgy girl was aangevuld. Ik heb hem direct besteld en ik heb er geen spijt van.


Het doosje zelf vind ik al prachtig. Deze ga ik zeker bewaren. Prachtig paars met kelly's handtekening. Echt een kunstwerkje op zichzelf. 


De huls zelf is net zo mooi. De glinsters komen op je af. Voor de rest is hij eigenlijk hetzelfde als het doosje. Ik heb zelf verder nog één andere M.A.C. lippenstift. Maar dit word zeker mijn favoriet. 


Wat ik ook leuk vind is dat het M.A.C. logo aan de binnenkant paars is in plaats van zilver. Maar het gaat natuurlijk om de lippenstift zelf. Ik vind de kleur zo al echt geweldig. En hier heb ik hem nog niet eens geswatched. 


Deze lipstick is super zacht qua gevoel. En dat voor een matte. Hij is super dekkend en brengt smooth aan. In tegenstelling tot mijn andere M.A.C. lippenstift, die heel stroef smeert.  



De kleur is perfect voor meiden met een lichte huid zoals ik. Ik ben er echt super blij mee. Hij gaat niet in de lijntjes zitten. Ook zo dekt hij supergoed. Ik hoef het niet op te bouwen. Ik ben echt ontzettend enthousiast. 

p.s. Ik heb dit artikel direct gemaakt toen ik thuiskwam en hem binnen had. Ik heb geen make up op omdat ik vandaag naar de sauna ben geweest. 

Wat vinden jullie van deze lippenstift? Is het jouw gelukt om iets uit de collectie te kunnen krijgen? 

Liefs, 

Tara





2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je deze nog hebt kunnen bemachtigen. Wat staat hij je goed. Hier ga je vast nog veel plezier aan beleven. x

    BeantwoordenVerwijderen