maandag 21 juli 2014

Alverde gebakken duo-bronzer 10 Light Bronze


Alverde is een cosmetica merk uit Duitsland met alleen maar natuurlijke ingrediënten. Het is goedkoop en vaak van goede kwaliteit. (Althans van wat ik heb gelezen op andere blogs) Ik was dus heel erg benieuwd naar dit merk en ik snuffelde een beetje rond. Aangezien ik genoeg lippenstiften, eyeliners en mascara's heb, besloot ik voor een bronzer te gaan. Ik had alleen maar de NYC bronzer, en ik vond het eens tijd om iets nieuws te proberen.



Als eerste wil ik met iets negatiefs beginnen. De bronzer viel direct uit het pakje toen ik hem open maakte. Dat laat dus wel zien dat het verpakkingsmateriaal niet perfect is. Ik kan dit wel lijmen, maar ik vind het toch zonde.
De bronzer zelf ziet er goed uit. Ik begrijp alleen de lichte kleur niet zo goed. Hoe moet je daarmee shapen? Er staat ook niet aangegeven dat dit iets anders is dan een bronzer. Maar ik heb er wel een oplossing voor bedacht. Als ik teveel bronzer heb gebruikt en het niet weg krijg, doe ik dit erover heen. Het zorgt er dan voor dat de bronzer lichter word. 


Op mijn hand zie je de echte bronzer niet heel goed. Het lichte gedeelte wel! Zo lijkt hij dus een beetje vaag. Hij is mat en dat vind ik wel heel mooi. Omdat hij wat lichter is, kun je er goed mee opbouwen. Zo gebruik je nooit in 1x teveel. 


Hier heb ik de bronzer op mijn wang. En ik vind hem echt prachtig. Het is een perfecte bronzer voor meisjes met een hele lichte huid, zoals ik! Hij shaped heel fijn en ruikt ook nog eens lekker naar chocolade. 


En zo nog een foto van ver af. Hij geeft echt een prachtig kleurtje af. Ook vind ik hem heel fijn werken. In combinatie met de lichtere kleur, is hij voor mij te licht maar als ik het dus teveel gebruik kan ik het met de lichte kleur verdoezelen. 

Je kunt deze bronzer in de DM in Duitsland kopen. Er zit 7 gram in de verpakking en je betaald er €3,75 voor. 

Wat vind jij van deze bronzer? 

Liefs, 

Tara






1 opmerking: