donderdag 29 mei 2014

Catrice All Matt Plus foundation 010 Light Beige Review

Ik ben weer een tijdje weg geweest. Ik heb heel erg druk met school omdat ik niet zeker ben of ik het jaar ga halen. Ik wil dan ook niet teveel afleiding dus het zal de komende weken wat rustiger zijn op mijn blog sorry hiervoor.

Maar nu heb ik wel weer een nieuwe review voor jullie. Ik heb een nieuwe foundation gekocht omdat mijn BB crème op was. Ik heb al heel lang geen normale foundation meer gebruikt en ik wilde dat toch wel weer gaan gebruiken, omdat mijn sproetjes opkomen en die vind ik niet mooi.



Ik vind Catrice het fijnste budget merk en ook het mooiste. Ik koop dan ook mijn foundations het liefste van Catrice. Ik vind de verpakking hiervan echt prachtig en totaal niet goedkoop aanvoelen. Het is mooi mat glas wat ook goed bij de naam past. Ik ben echt enthousiast over de verpakking. 


Dan kom ik nu met mijn enige negatieve punt. De applicator. Het is een pompje normaal, maar hij zit bij mij zo vast er in dat ik hem alleen maar zo open krijg. En ik vind dat niet zo hygiënisch, ik ga nog kijken of ik het pompje er nog uit kan krijgen. 



Op mijn hand zie je de dekking niet zo goed, maar hij dekt wel heel goed. Ik heb altijd de lichtste kleur. Hij past zeker weer goed bij mijn huid. Ik ben blij dat ik hierbij altijd zeker weet dat de kleur goed is. Het is gewoon de dikkere versie van de catrice BB cream en daar ben ik wel blij mee. Ook is de geur heel lekker. 


Dit is mijn huid voor de foundation. Mijn huid is best egaal en ik heb ook niet zulke dikke wallen op het moment. 


Dit is mijn huid na de foundation. Hij heeft de kleine kringen die ik had aardig goed weggewerkt. En de kleine onzuiverheden ook. 


Dan nog een close up. Mijn sproetjes zitten normaal op de appels van mijn wangen en mijn neus. De sproetjes op de neus zie je bijna niet meer en die op mijn wangen vrijwel niet. 


Ik ben hartstikke tevreden over deze foundation. De uitstraling is prachtig en de dekking is heel goed. Ik denk dat dit zeker een nieuwe favoriet is. 

De Catrice All Matt Plus foundation is bij de kruidvat te koop en kost €6,50

Welke foundation gebruik jij? 

Liefs, 

Tara







5 opmerkingen:

  1. Waarom je sproeten verbergen? Is juist 1 van de 7 schoonheden ;) toen ik jong was verborg ik ze ook hoor, maar nu vind ik het niet erg meer, geeft me juist meer kleur in mn gezicht!
    Ik heb de oude verpakking nog in 010, helaas veelste licht voor mij..ik lijk wel grijs als ik het op heb helaas, maar past perfect bij jou skin tone zo te zien, heel mooi!
    Goede review!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja dat krijg ik heel vaak te horen. Ik vind het alleen niet bij mij passen. Het is te lief ofzo bij de rest van mijn uiterlijk.

      Aw ja misschien hebben ze de tint nu aangepast? ik ben blij met deze kleur ook.

      Heel erg bedankt voor je reactie vond hem super leuk!

      Verwijderen
  2. Wat vreselijk dat die dop vast blijft zitten. Ik heb het al bij veel mensen zien voorbij komen. Hopelijk krijg je hem toch nog los. Ik vind het effect wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen